Na wat kleine misverstanden mijn sticker ontvangen TOP lieve klantenservice en perfect geholpen :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gon Hagen
- Brenda
Communicatie traag, en vond de raam folie niet helemaal wat ik verwacht had en had problemen met het plakken
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Diandra
Super klantenservice! En enorm mooie stickers
- Yvonne Vonk
Super. Goed geholpen goede uitleg extra check
- Anneke.
Prima service, prima uitleg. En het ziet er ook nog eens prachtig uit.
- Linda
Echt top service. En super goed ben er super blij mee