Top zo blij met de schoonmaakspullen van schoonmaakgoeroe, badkamer meteen schoongemaakt en gaat zoveel makkelijker en top resultaat
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sonja Wijnhoven
- TR
Goede service. Netjes verpakt. Snelle levering. Emmer met wringer rechtshandig. Meteen uitgeprobeerd en had jaren eerder eigenlijk tot aanschaf moeten overgaan. Aangeschaft vanwege ski duim en pijnlijk polsgewricht.
Hoe zou je Schoonmaakgoeroe beoordelen?
- An Frans
Super producten ,doen wat ze beloven (ramen zemen met interieur-glas mop zo gedaan en idd streeploos )Poetsen wordt nog mijn hobby op 70jarige leeftijd;) Vriendelijk telefonisch contact met Jaap na vraag over moppen
- Ineke Meijerink
Uitstekende materialen, goede service en advies.
- Frances
Prijzig maar wel de ideale oplossing voor onze marmoleum vloer: er is geen emmer water nodig die kan omvallen en de vloer wordt niet natter dan nodig. Wij gebruiken de stofzuiger veel minder omdat we het stof op het marmoleum bij elkaar zwabberen. Werkt ook veel prettiger en heb de indruk dat de vloer zelfs schoner wordt met de zwabber. De ronde knop op de zwabber werkt super, de zwabber draait soepel alle kanten op waar je wilt zwabberen. Op deze manier wordt schoonmaken leuk!
- Erik
Gebruik inmiddels al een aantal producten van schoonmaakgoeroe. Wat ik vooral fijn vindt is dat bepaalde technieken je zoveel tijd besparen zoals de wandtegels badkamer en deuren/tafel doen met de interieur mop en steel i.p.v. met doeken wat ik voorheen deed. De microvezeldoeken zijn ook erg goed. Ontvetter en sanitair reiniger werken prima. Het wasmiddel gebruik ik nu ook al een paar maanden en dat is echt handig, geen gedoe meer met verschillende wasmiddelen en maar 20ml nodig. Wat ik nog ga bestellen is iets voor mijn laminaatvloer want ben het zat om met emmers te moeten sjouwen dus de reiniger uit de supermarkt gaat binnenkort weg. Dan pak ik ook meteen wat stofwismoppen mee, hoef ik ook geen vloerdoekjes meer te kopen die ik nu gebruik van een bekend merk want die kan je maar 1x gebruiken. Ja het is even een investering allemaal maar het verdient zich zo terug omdat je sneller klaar bent, het is schoner + de producten kunnen zeer lang mee. Een hele verademing.