Super tevreden had op 2 dagen gerekend maar was met 1dag al in huis
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemiek Bouwmeester
- T.S.Y. Boumans
Proces van bestellen etc loopt prima, maar 3 producten bloembollen Amaryllis in zakje waren beschimmeld, onbruikbaar en wortels weggerot. Ik moet er nog achteraan, maar misschien kunnen jullie dat voor mij?
Hoe zou je planthetsimpel beoordelen?
- M.B.C. Wissen van
Prima! Zo besteld en inderdaad snel geleverd!
- Nelly Roek
Een prima service. ik heb telefonisch besteld,de website gaf aan uitverkocht.Het was toch mogelijk omte bestellen. Snel geregeld, netjes verpakt en snelle bezorging. Prima dus!
- Vera Stastra
Snel geleverd, goed ingepakt.
- Lucie Timmerman
Levering is heel snel. Binnen twee dagen alles ontvangen. Netjes gepakt. Kleine minpuntje is dat amaryllisbollen zijn al te veel uitgelopen (ze steken ca 5 cm boven het doosje). Dat vind ik jammer. Ik wil het als een cadeautje geven maar het is lastig om in te pakken. Voor de rest was echt alles in orde!!