product zoals beschreven en heel snelle levering Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne
- Joyce
Bestelling werd snel geleverd. Het aszakje is erg mooi en van goede kwaliteit.
Hoe zou je In Memoriam -Decoraties beoordelen?
- Vandenreyt Nathalie
Ondanks dat we op zaterdag23/12 bestelden net voor kerst dus en we wisten dat bestelling verwerkt zou worden op woensdag27/12 kregen we de dag erna al een mailtje dat het woensdag geleverd zou worden. Dat was meer dan een aangename verrassing. Pakje kwam vandaag toe, dubbel ingepakt om transport te doorstaan. Wij zijn meer dan blij gezien ons hondje verliezen in deze periode ons deed vrezen dat het wel wat wachten zou zijn op de urne. Wat betreft de urne zelf die is echt mooi. Dank je voor die goede service. Voor ons een dikke tien op tien voor jouw.
- marian
Echt fantastisch. Zelfs email gehad dat de kleur niet hetzelfde was als op de pagina :) Is niks geantwoord en bestelling kwam de dag nadien reeds toe.
- Ramona
duidelijke aangename website en besteltool duidelijke communicatie na bestelling snelle levering
- Shirley
Hele goede service!