Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
In Memoriam -Decoraties heeft 128 5 ster reviews 128
In Memoriam -Decoraties heeft 7 4 ster reviews 7
In Memoriam -Decoraties heeft 0 3 ster reviews 0
In Memoriam -Decoraties heeft 0 2 ster reviews 0
In Memoriam -Decoraties heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Dieneke

    Een 3D miniurn en asarmband besteld na het overlijden van mijn man. Goede en snelle levering. De urn nog mooier als verwacht , ben er heel blij mee.

  2. Ann

    Zeer snelle levering. Maandag, op een feestdag besteld, woensdag reeds toegekomen. Mooier dan verwacht. Vrij prijzig maar absoluut elke € meer dan waard. Zo blijft mijn kleindochter die jammer genoeg niet verder kon leven toch steeds bij mij.

  3. Hoe zou je In Memoriam -Decoraties beoordelen?

  4. Mandy

    Hele goede service. Heb vorige week een mini urn besteld voor de as van mijn moeder die erg plotseling is overleden twee weken geleden. Mijn vader wilde graag dezelfde, maar was er maar 1 op voorraad. Na een mail te hebben gestuurd met de vraag of ik er nog een kon bestellen, hebben ze mij netjes laten weten dat er weer eentje op binnen zou komen. Toen deze bij hun binnen was gekomen hebben ze mij ook weer laten weten dat hij weer te bestellen was. Nogmaals dankjewel hiervoor. We zijn er erg blij mee.

    Reageer
  5. Fleurackers ann

    Zeer snelle levering naar België zeer goed verpakt wel emotioneel toen ik de lamp uitpakte herdenkingslamp aan mijn ouders heb mijn ma verloren op 6 april 2020 en mijn pa op 26 april 2020 beide overleden aan covid 19 de lamp staat nu tussen hun foto prachtig

    Reageer
  6. Monique Waroux

    Toen ik de kattenurn ontving (overigens sneller dan verwacht) was deze heel erg mooi verpakt. Het was de laatste is de speciale angel collectie en omdat mijn 2 honden ook allebei zo'n urn hebben wilde ik hem persé hebben. Bij het openen biggelden de tranen langs mijn wangen en heeft het echt mijn verwachtingen overtroffen. Het poesje wat bovenop de urn ligt te slapen met zijn vleugel omhoog is echt zó ontzettend treffend voor hoe Tommie altijd lag te slapen. Dank je wel Emma, en mochten er nog meer huisdieren in de toekomst overlijden weet ik je zeker weer te vinden!

    Reageer
  7. Nadia Willemsen

    Ik heb een 3d foto in glas met buisje voor as, waxinelichtjehouder en verlichting besteld voor onze pas overleden hond. Ik kon hem bij mw Smit zelf ophalen, dit vond ik erg fijn. Het contact via de mail was fijn en snel, zelfs in het weekend. Bij het openen van het doosje sprongen de tranen in mijn ogen, zo mooi. Heel erg bedankt voor alles.

    Reageer