Na problemen met de bestelling werd het heel spoedig en adequaat opgelost. Service was super! Een nadeel vind ik dat op de website geen informatie over verzendkosten en/of tijden te vinden is. FAQ's zijn niet gelijk beschikbaar maar moet je eerst een mail voor sturen. Verder toch heel positief. Product is prima en ruikt heerlijk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claske de Lange
- Rob Rox
Super kwaliteit. Snelle levering
Hoe zou je www.barbam.nl beoordelen?
- acrizwan
Vandaag een product besteld, en gelijk was het in mijn postpakket, echt een extreem goede levering en kwaliteit van producten beter dan alle andere baard producten die ik heb gebruikt, ook zit er een frisse geur aan, nogmaals bedankt heren en ga zo door, ik ben zeer tevreden
- Santiago Montes Duque
Top producten, snel geleverd. Heb andere merken geprobeerd maar Barbam is toch het beste. Echt een aanrader
- Kenny Coninx
Woensdag 27 december besteld, vandaag 2 januari aangekomen. Top service 👊
- Bernhard Kaufmann
Good Quality!