Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
www.barbam.nl heeft 110 5 ster reviews 110
www.barbam.nl heeft 4 4 ster reviews 4
www.barbam.nl heeft 1 3 ster reviews 1
www.barbam.nl heeft 0 2 ster reviews 0
www.barbam.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jeroen de Zwaan

    Mijn baard heb ik nu ongeveer drie jaar. In die tijd heb ik al diverse merken baardolie en baardbalm geprobeerd. Op zich allemaal wel prima maar erg syntetisch en vaak vond ik de geur ook niet best. Sinds kort gebruik ik originalbarbam baardolie en baardbalm en ik ben verkocht! Het ruikt heerlijk en is naar mijn idee helemaal natuurlijk. Je merkt dat er veel tijd en energie in deze producten zijn gestoken en het resultaat is er dan ook naar. Klasse!

  2. Hoe zou je www.barbam.nl beoordelen?