Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
www.barbam.nl heeft 110 5 ster reviews 110
www.barbam.nl heeft 4 4 ster reviews 4
www.barbam.nl heeft 1 3 ster reviews 1
www.barbam.nl heeft 0 2 ster reviews 0
www.barbam.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jeroen Versteeg

    Heb de mango olie en the soap black rock aangeschaft. Over de soap kan ik heel kort zijn: GEWELDIG. Weinig nodig, en het schuimt als een gek. De mango is een heerlijke geur die lang blijft hangen.

  2. Jeroen Haak

    Wat een verandering met betrekking tot eerdere aangeschafte baardproducten. Dit is echt klasse-A materiaal. Hele prettige geur. Baard is zacht en toch in model. Thanks guys..!

  3. Hoe zou je www.barbam.nl beoordelen?

  4. Blaak

    Ik draag al een paar jaar een baard, en ben steeds op zoek naar nieuwe en betere verzorginsproducten. Dit hoeft nu niet meer, de Olie is een aanrader en de beardbalm is zeker niet meer weg te slaan uit mijn collectie. soepel product en zeer goede service. Bestellingen zijn snel geleverd! kortom een aanrader voor iedere baardrager.

  5. Robin van Rooijen

    Heb in mijn baardleven al veel verschillende merken baardolie en balsem gebruikt. Maar merk ik dan van Barbam toch het meest tevreden ben! Kreeg van andere merken olie weleens last van uitslag/droogheid op mijn huid en sinds ik barbam gebruik nooit meer last van gehad! Vooral goed in combinatie met de black rock!

  6. rico

    ik gebruikte verschillende baardverzorgingsproducten ,totdat ik vorig jaar de baardolie en-balsam van Original Barbam ging gebruiken. Voor mij het beste voor de baard .Heeerlijke geuren en mn baard heeft er nog nooit zo goed uitgezien! snelle levering ,goede service ,wat wil je nog meer

  7. Bas

    Ik gebruik nu al een tijdje de Barbam Dark en Mango oil! Erg tevreden over de geur en werking! Ook mijn vriendin en dochtertje vinden de geur fantastisch!