Prima baardolie! Absoluut een aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter Postema
- richard
sinds ik originalbarbam olie en balsam gebruik, is mn baard zacht en soepel en de geur van citrus is fris en opwekkenden niet overheersend. ..fijn product
Hoe zou je www.barbam.nl beoordelen?
- Kenn Enyo Corvers
Ik heb de introductie set bestelt om zowel de olie als de balm te proberen. Daarbij ook gelijk de baardzeep besteld. De levering was snel en producten netjes verpakt. De olie is heel helder en ruikt geweldig. En samen met de balm een geweldige combinatie. De baard gaat er beter van ruiken, zit beter in model en ziet er gezond uit. De baardzeep maakt de baard heel goed schoon met een heerlijke geur en ook de huid onder de baard wordt lekker fris. Ik raadt elke baardman deze producten aan en je zult zelf genieten van een gezonde en schone huid en baard!!
- Brian "Pitbull" Roos
Original Barbam Dark besteld volgende dag in huis. Zelf ben ik heel kieskeurig met geurtjes, gebruikte altijd een geurloze baardolie. Ik heb 1x de Original Barbam Dark van een vriend van me gekregen en was gelijk verslaafd aan deze geur. Niet alleen is deze geur prettig voor mijn eigen neus, ook voor de dames om me heen die reageren er zeeeer positief op!!! De kwaliteit van de olie is ook zeer aangenaam, niet te waterig of te dik, precies goed. De geur blijft nog heel lang in je baard zitten. Ik ben zeer content met de Original Barbam Dark en de Barbam wax. Tip: Bestel je baard producten op deze site. It's all love B
- Dennis Kelfkens
Inmiddels al ruim 3 jaar baardrager en al vele merken baardolie geprobeerd. Barbam is en blijft by far de lekkerste olie. Ruikt goed en is niet te vet. Niet alleen de olie is perfect ook de mechandise maar ook de service is top. Ga zo door BarBam! BarBam forever...
- Leon
Ik gebruik de Beard Balm en dit product zorgt niet alleen voor een geweldige styling van de baard, het ruikt ook nog eens lekker en zorgt tevens voor een zachte baard. Zeer tevreden!