Voorheen gebruikte ik altijd een merk "x" maar na het ontdekken van Barbam wil ik nooit meer iets anders. Fantastische producten, goed voor de baard en ruikt bovendien ook nog eens super lekker. Ik ben fan van Barbam!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A.J.
- Yuri
Zeer fijne produkten voor mijn baard/snor welke gemaakt zijn van natuurlijke oliën, dus niet schadelijk. Service en klantvriendelijkheid zijn top, dus vast klant erbij.
Hoe zou je www.barbam.nl beoordelen?
- Jan
Ik heb nu al een aantal producten besteld en het is echt top. Het ruikt heerlijk en het helpt uitstekend met de verzorging van je baard. Vooral doorgaan mannen respect.
- Chris E
Top producten (zit een goed team achter)! Goede service (nogmaals bedankt voor de Dark Beard Oil)....
- Robbert
Geweldige producten van Barbam. Gebruik het nu 4 maand en merk overduidelijk verschil met producten die ik voorheen voor de baard gebruikte. Het is makkelijk aan te brengen, het ruikt heerlijk en je merkt dat het de perfecte verzorging is voor de baard. Een absolute aanrader voor baardmannen die Barbam nog niet ontdekt heeft!
- Elian
Zeer tevreden. Dit is de 2e keer dat ik iets besteld heb bij Barbam, vrijdags besteld en zaterdag had ik het in huis, dit keer heb ik de Dark Beardoil besteld, ook deze is erg fijn, ruikt ook erg lekker!! Klachten worden zeer snel en klantvriendelijk opgelost!!! Ga zo door Barbam!!! Volgende keer bestel ik weer bij jullie!