Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
www.barbam.nl heeft 110 5 ster reviews 110
www.barbam.nl heeft 4 4 ster reviews 4
www.barbam.nl heeft 1 3 ster reviews 1
www.barbam.nl heeft 0 2 ster reviews 0
www.barbam.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ninos Malke

    how much I missed the original beard oil and balm. the smell, the feeling and the shininess of the beard is beyond great :D

  2. Kristian Overes

    Vlotte levering, prima service en het ruikt lekker! (De Dark olie en balm)

  3. Hoe zou je www.barbam.nl beoordelen?

  4. Lennart Neuenfeldt

    Das Beste für den Bart !

  5. Tom Bakker

    Enorm snelle levering, persoonlijk en voor een mooie prijs. De gratis extras waren ook zeker welkom.

  6. Dávid Bozóki

    The best stuff, the best service, the coolest guys, my beard became at least three times bigger and way better than ever was. I couldn't be more satisfied with them.

  7. Joeri

    Uitstekende introductie met dit supertoffe baardenmerk. De producten bevallen goed. Geen chemische rommel en alles ruikt uitstekend.