how much I missed the original beard oil and balm. the smell, the feeling and the shininess of the beard is beyond great :D
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ninos Malke
- Kristian Overes
Vlotte levering, prima service en het ruikt lekker! (De Dark olie en balm)
Hoe zou je www.barbam.nl beoordelen?
- Lennart Neuenfeldt
Das Beste für den Bart !
- Tom Bakker
Enorm snelle levering, persoonlijk en voor een mooie prijs. De gratis extras waren ook zeker welkom.
- Dávid Bozóki
The best stuff, the best service, the coolest guys, my beard became at least three times bigger and way better than ever was. I couldn't be more satisfied with them.
- Joeri
Uitstekende introductie met dit supertoffe baardenmerk. De producten bevallen goed. Geen chemische rommel en alles ruikt uitstekend.