Ik ben heel tevreden, over de de producten, de snelle levering en ook het telefonisch contact
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter Hacquier
- W
Duidelijke beschrijving,snel geleverd.
Hoe zou je Confetti beoordelen?
- Desiree van der Meijden
Ik had een masker besteld maar de doos waar het masker inzat was zwaar beschadigd bij aankomst. Het was naar mijn idee van erg dun karton waardoor het makkelijk indeukt. Het masker was gelukkig nog heel.
- Thijs Groenewegen
Het werd op tijd geleverd. Alleen na de hamer opgeblazen te hebben, liep hij gelijk langzaam leeg. Er zit een klein gaatje in. Ik vind dit wel een heel slechte zaak. Niet eens kunnen gebruiken. Na contact te hebben gezocht, kregen we snel een nieuwe hamer opgestuurd. Deze doet het wel goed. Dus een zeer goede service
- monique
uitstekende service snelle levering
- Janneke
Bij het bestel proces bleek dat de optie bezorgadres hetzelfde als factuuradres niet te plaatsen was. Het werd dus bezorgd bij een Primera, waar ik het afhalen moest. Ondanks dat het slechts een slingertje en een pakje servetten was, werd het als pakje verzonden, voor bijna 6€. het had gemakkelijk in een stevige envelop gekund, wat veel goedkoper was geweest en gewoon door de brievenbus had gepast. Ook werd aangekondigd dat het die middag besteld-de andere dag bezorgd zou worden. Maar helaas werd het een dag later. gelukkig nét op tijd om te gebruiken. De materialen zelf, waren prima!