Over de snelle levering geen klachten. Maar de kwaliteit van het pak ben ik absoluut niet tevreden. Prijs staat niet in verhouding tot kwaliteit. Naad achterzijde niet netjes afgehecht, trek je zo los. Mijn zoontje wil het pak persé houden, anders had ik het terug gestuurd. 17-01: ga het terugsturen....teveel geld voor slechte kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- I. Gerritsen
- H.Dudart.Baede
Vlote levering
Hoe zou je Confetti beoordelen?
- Eric van Vught
Uitstekende service. De dag na bestelling kwam mijn artikel aan. Toen ik aangaf dat ik nog 1 stuk miste, is er meteen aktie ondernomen om dit recht te trekken en de dag daarna is ook deel 2 binnengekomen. Ik ben harstikke blij met mijn aankoop en zou confettifeest zeker voor een volgende keer weer gebruiken.
- WJ Pico
Artikel was niet voorradig, Ik ben uitstekend geïnformeerd over de voortgang van de bestelling (tijdstip etc).
- Chris
Heel tevreden er was helaas een fout bij de leverancier waardoor 1 van de 2 pakken later kwam, maar dat is gelukkig snel opgelost waardoor ik 1 pak op tijd kreeg.
- Willaert David
De bestelling kwam niet helemaal overeen met de afbeelding. Wel snel geleverd.