Ik heb mijn bestelling op donderdag geplaatst en deze zou uiterlijk de dinsdag daarop geleverd worden. Een order bevestiging heb ik nooit ontvangen, maar het geld was wel al afgeschreven. Op woensdag of niets ontvangen en toen ik met Confetti belde konden ze mij vertellen dat de order nooit verstuurd was wegens "niet op voorraad". Het geld is ondertussen terug gestort, maar ik zal hier niet meer kopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J. Polack
- Kim
Snelle levering die netjes was verpakt. Kon gewoon door de brievenbus.
Hoe zou je Confetti beoordelen?
- Chantalle Ribbens
Ech fantastisch die m&m pakken! Leuk!!
- monique
de bezorgkosten zijn veel te duur en het product voldoet niet aan de kwaliteit die ik voor de prijs verwachte
- Can
Goeie service, had alles binnen een dag binnen. Alleen jammer van de 6 euro berzorgingskosten
- Alex
Zeer goed verder