Netjes bezorgd, maar ja dat doet iedere webshop... dus daarmee onderscheid je jezelf niet. Wat ik wel erg mooi vond, een opnieuw gebruikte doos en een flyer met een doordachte boodschap: gebruik je verpakkingsmaterialen nog een keer als het nog goed is! Why nut, save the planet. Klein effect, maar goede bijdrage. Keep on going! Oja, product is ook goed ;-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leo
- chaffart
goed
Hoe zou je Confetti beoordelen?
- Jesper
Snelle levering, werden gelijk wat loshangende draadjes zichtbaar bij het aantrekken maarja dat mag je verwachten van een kostuum.
- K
Goed, vriendelijk en correct
- Jordy
Goede prijs, uitstekende Service. Per direct via de mail op de hoogte gebracht van een productie aanpassing. Snelle en persoonlijke aandacht gekregen.
- Rhea
Snelle levering, nette verpakking, mooi product