Het product is goed verpakt aangekomen. E-mail contact was zeer vriendelijk en netjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- derksen
- Jant
Vlotte levering of het wat doet moet ik nog afwachten ik zie het als een natuur product wat je enige tijd moet gebruiken om effect te hebben.
Hoe zou je Hennepolie.nl beoordelen?
- B.Aukema
Bestelling volgende dag bezorgd prima ! Helaas een slechte sluiting van flesje, druppelaar lekt......
- Rony
Het Product dat ik aangekocht heb was CBD OIL 4% en ik voel al Beterschap ik zwaar reumatoïde 5 á 6 opstoten per week nu nog +/- 3 als het flesje leeg is bestel ik erop nieuw.
- van den Brink
Vlot afgehandeld. Prima ingepakt.
- Bea
De Hennepzaadolie bevalt me erg goed, ik heb er een goed gevoel over en de smaak is heerlijk, vooral lekker met een beetje volle kwark en zelfgemaakt sap, een heerlijk en gezond toetje! De CBD olie van jullie is ook erg goed, ik slaap veel dieper en vaster en lekkerder na het innemen van 2 druppels voor het slapen gaan.