4 sterren: goede service, goed behandeld
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- D
4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenIk wilde het plaatje graag sneller hebben dan de opgegeven lever datum, dit was geen enkel probleem en er werd hard hun best gedaan om het in orde te maken. Goede communicatie en snelle service. Veel dank.
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- Stefanie
4 sterren: goede service, goed behandeld
- Namens een vereniging
4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenSuper service. Telefonisch alle medewerking en advies! Heel fijn ervaren!VerbeterpuntenGa zo door!
- Fred
4 sterren: goede service, goed behandeld Pluspuntenstrak werk, kritisch op aangeleverd bestand, goeie service
- Irma
4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenMooi produkt , goed verpakt