4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenSuper goede klantenservice aan telefoon. Geen lange wachtrij. Daarnaast goede kwaliteit en ook snelle levering.VerbeterpuntenIk kreeg de mail in postvak ongewenst. Ik was eerst bang dat dt niet goed gegaan was. Misschien een tip...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emma
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenSnelle levering
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- Petra
4 sterren: goede service, goed behandeld
- anoniem
3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring PluspuntenGoed, snel en prettig geholpen aan de telefoon
- anoniem
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
- anoniem
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen