Klantvriendelijk en heel veel goede producten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mi
- leo van der heide
in een woord prima
Hoe zou je De Theebaron beoordelen?
- Carola
Goed, prima service. Goede prijs!
- Tessa
De thee was zeer snel verzonden en ook mooi verpakt. Ik heb alleen maar positieve ervaringen.
- Caroline Mulders
Ik had de bestelling redelijk snel nodig en ook een aantal dat niet op voorraad was. Ze hebben gelijk met de fabrikant gebeld en gezorgd dat ik de levering toch nog op tijd kreeg, dus een super service!
- Adriaan
Als je graag thee met een (fruit)smaakje gewoon is deze hibiscus thee een ware aanrader.