geen problemen met de theebaron. snelle reactie op mails alleen jammer dat postnl het pakketje open afleverde en het perse bij de buren in de brievenbus wilde doen. terwijl we de deur open deden en het aan wilde pakken. maar dat ligt aan de postNl bezorger
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- C. Jochems
IK ben zeer tevreden over mijn bestelling bij de theebaron. Snelle, correcte levering maar ook persoonlijk om er nog een aardigheidje bij te leveren in de vorm van nougat. C. Jochems
Hoe zou je De Theebaron beoordelen?
- trappenburg
ik heb geen opmerking alles is perfect gegaan.
- Th. Mesters
Levering op tijd, verpakking en verzorging OK Had alleen wat meer info verwacht over het gebruik van een redelijk onbekende 'thee soort' zoals hoeveelheid mate per keer, gebruik van suiker en/of honing. enz. Daardoor was mijn eerste ervaring niet erg positief. Bittere troep......... dacht ik. Heb vervolgens op het internet gezocht hoe het spul te gebruiken. DUS....... dat kan beter. Th. Mesters.
- karin
Nette snelle levering
- Anoniem
Zeer positief