De dag was heel goed verzorgd en begeleidt. Rustige en duidelijke uitleg en het vervoer van en naar de locatie en station is een echte service. Ik ben ook geslaagd dus helemaal top.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rajco van der Sluijs
- Diego Filon
De stof was goed te volgen en veel kwam terug in het examen.
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- Milan Vigilante
Zeer fijne dag gehad bij Theorie in 1 dag. Ik heb persoonlijk veel gehad aan de les de les was duidelijk en goed uitleg gehad over de theorie. ik wil Theorie in 1 dag heel erg bedanken voor de goede hulp bij het behalen van mijn theorie.
- MichelIn onderzoek
rejGeoatnnvri oe dgv
- Zaino Sasic
Cursus dag was goed, het van te voren extra oefenen beetje omslachtig met aanmelden en daarna weer eerst een mailtje sturen voor dat je toegang krijgt.
- Sebastian Evers
Heel tevreden! Zondag aangemeld en dag daarna kon ik terecht! Dinsdag heb ik mijn theorie ook gehaald. Er werd precies verteld wat er op het examen zou komen! En dat heb ik goed kunnen gebruiken.