Heel tevreden, in een keer geslaagd!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eva Ebeling
- Bibi Geurts
Goede cursus, nette begeleiding , helaas niet geslaagd de eerste keer maar wel een aan rader
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- Dianne
De theorie tekst een aantal keer doorgelezen, 1e keer theorie dag, 1e keer theorie examen en in 1 keer gehaald dankzij gerard! Echt top!!!
- Debby van Geffen
Na verschillende keren gezakt te zijn, na deze cursus meteen geslaagd. Goede duidelijke no nonsense uitleg.
- Anouk van Schaik
Ik had het allemaal heel anders verwacht, het was soms een beetje verwarrend! Ook als we vragen gingen bespreken, riep iedereen maar een antwoord waardoor je zelf niet even rustig na kon denken, en we gingen heel erg snel door de leerstof heen.
- Grace Filippi
Alles werd keurig uitgelegd.