Mijn product kwam stuk binnen ik heb jullie gemaild 2 keer maar geen antwoord. Ik had jullie na 1 wel maar gebeld en je was niet echt vriendelijk en dat ik hem niet kon omruilen of dat jullie een nieuwe op sturen. Ik vind dat echt een slechte zaak. Zo ga je niet met je klanten om. Het is echt goed spul maar ik verwacht wel van jullie dat jullie dit gaan regelen ik betaal er wel geld voor en zo goed in gepakt is het niet alleen in een doosje en geen bescherming.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danielle
- M.Ras
Super service! Kon de website nog niet dus twijfelde om te bestellen toch gedaan en meer dan tevreden snelle levering en net een 2e order geplaatst! Zeker aan te raden. Ook contact met de webshop is super.
Hoe zou je petit Merci beoordelen?
- D.Gijsen
Een geweldige service en ze denken met je mee
- Marike leppers
Prima ervaring. Er was per abuis iets in een verkeerde kkeur geleverd en na een telefoontje had ik het artikel de volgende dag al in de juiste kleur.
- Carolien
Prima verpakt, als onze weg niet opgebroken was, hadden we het super snel ontvangen. Service goed!
- nathalie
Na het bellen om het een en ander na te vragen een snelle levering.