voor de levering geef ik een: uitstekend snelle levering voor de flesjes zelf geef ik een: matig- ze waren vuil, en 7 hadden deuken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- de vos e.
- coby de ridder
De levering gaat supersnel. Ik heb op vrijdag bestelt en zaterdag de bestelling ontvangen. En ik had iets verkeerd besteld maar er werd mee gedacht om tot een goede oplossing te komen. Dikke pluim.
Hoe zou je petit Merci beoordelen?
- Nicole
Gelukkig een site gevonden die me snel 100 plakkruisjes kon leveren. Netjes geleverd, te veel aan betaalde porto word terug gestort.
- van Well
Helemaal tevreden !
- S F Charles
Bestelling was netjes geleverd, producten zijn mooi. Niks op aan te merken.
- ponsen
goede ervaring met kwaliteit van de spulletjes mensen weten waarover ze het hebben topzaak in bedankjes voor huwelijken