Wij hadden een koelkast van het merk SMEG bij Schouw Witgoed gekocht via internet. We hadden er gelijk ´uitpak- en installatieservice' bij genomen voor een paar tientjes. Na betaling stond er 'woensdag levering' (we bestelden hem op maandag). We hoorden daarna niets meer. Uiteindelijk geappt met de klantenservice. Het bleek dat de levering veel later zou worden, omdat het product bij hen niet op voorraad was en via een ander aan ons geleverd zou worden. Uiteindelijk hoorden we dat de levering de week na onze bestelling op dinsdag zou worden (zelf hierover contact gezocht). We zouden de avond van tevoren of in de ochtend vroeg het precieze tijdstip krijgen. Echter rond een uur of 10 die ochtend nog niets gehoord. Weer gebeld. Daarbij aangegeven dat ik heel de dag thuis was, behalve tussen 15:00 en 15:30. Dat gingen ze doorgeven. De chauffeur zou half uur van tevoren bellen. Dat was 15 minuten van tevoren en precies tussen 15:00 en 15:30 zouden ze langskomen. Direct gebeld toen ik om 15:30 weer thuis was. Ze kwamen weer terug. Binnen niet al te lange tijd waren ze. Echter bij het leveren van de koelkast zeiden ze: 'We leveren tot de drempel'. En dat terwijl ik voor 'uitpak- en installatieservice' had betaald. Weer gebeld naar Schouw. De factuur laten zien waarop stond dat we betaald hadden. Uiteindelijk kwam alles goed. Het product is prima. Maar qua communicatie zijn er wel wat foutjes/slordigheden gemaakt. We bestelden bij Schouw voor de service die ze leveren. Maar dat zullen we niet snel meer doen. Veel achteraan moeten zitten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fam. V.d. Hoeven
- Anoniem
Levertijden op de webshop klopte niet. Hierdoor product niet op tijd ontv
Hoe zou je De Schouw Witgoed beoordelen?
- R de Vries
een bedrijf wat doet wat ze beloven
- G van Bokhoven
Goed advies, goede service
- Marianne Brunken
Fijne artikelen voor n goede prijs
- Eyra van Iersel
Goede en duidelijke communicatie. Prettig bedrijf om zaken mee te doen.