Vanaf het begin ging het volledig mis met mijn bestelling van de smeg ijskast bij schouw witgoed. Ik kreeg direct na bestelling nl geen bevesting per mail, vlg schouw witgoed die ik hierover belde mijn schuld; ik zou een verkeerd e-mail adres hebben opgegeven, hetgeen niet waar is. Vervolgens kreeg ik mailtje van de verkoper, schouw witgoed, in slecht gesteld nederlands, dat ik niet bij levering kon betalen, zoals was afgesproken, maar nu direct de koopsom moest overmaken. Omdat dit een phishing mail kon zijn, heb ik ze gebeld om zeker te weten dat alles klopte. Ik werd te woord gestaan door een zeer ongeinteresseerde verkoper die mij liet weten dat smeg het transport zou regelen en ik zou hierover worden gebeld. Dat bellen gebeurde niet en uiteindelijk, omdat schouw witgoed niets wilde doen en alleen maar verwees naar smeg, heb ik zelf via smeg hoofdkantoor de levering geregeld, elf werkdagen na bestelling, terwijl 3 tot 5 werkdagen de norm is, met evt. wat verlenging ivm black friday. Wat mij stoort is de desinteresse van schouw witgoed, door alleen maar te verwijzen naar smeg en zelf geen enkele actie te ondernemen om mij te helpen; ook niet om mij in staat te stellen digitaal deze bestelling te volgen, zal ik nooit meer bij hen bestellen. Slechtste webwinkel ever !!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Geraldine Flohil
- J.w. ten Brinke.
Goede prijs en goede service
Hoe zou je De Schouw Witgoed beoordelen?
- G Vlaanderen
Geleverde product bleek incompleet. Bedrijf reageerde zeer snel en adequaat en ruilde het product om voor een wel complete. Complimenten.
- Haga
Snel en goed geleverd
- Okmer
Snelle levering en duidelijke communicatie!
- Ingrid
Prima contact in de winkel. Correcte en heel vriendelijke bezorger. Kortom heel tevreden.