This is my second time i had first an L 1 month ago and now i have a M for a week and i see alot a difference and i love it very much...!! I hopi in 1 or 2 month i can buy the Small one...!!!! It is exactly the same or even better
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Queenie-wenona G.
- Aisha M.
De maat is goed maar hij rolt onder en boven wel op. En als ik ga zitten knikt hij bij mijn mijn taille. De baleinen zijn naar mijn idee iets te flexibel. Ik ben een waisttrainervest gewend. Vind ik veel lekkerder zitten. Ik probeer het nog even 2 weken uit kijken of mijn taille wel smaller wordt. Misschien dat ik een update plaatst.
Hoe zou je Latexwaisttrainer.com beoordelen?
- Imane E.
De maat was niet correct waardoor ik de waisttrainer terug moest sturen alleen zat er geen retoursticker bij waardoor ik 13 euro moest betalen om de waisttrainer te retourneren om de juiste maat ervoor terug te krijgen!
- Gokcan G.
Het is te groot geworden
- Ilham R.
Prachtig
- Mozhgan H.
Heel goed werkt goed ben tevreden