Vanwege de prijs had ik eerst mijn bedenkingen maar toch gekocht. Ik draag maat 38-40 en heb maat L besteld. Deze paste perfect. De prijs kwaliteit verhouding is werkelijk uitstekend.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tugba T.
- Jolanda K.
super uitvinding
Hoe zou je Latexwaisttrainer.com beoordelen?
- Fatou N.
Sympathiek verkoper.
- Nigina A.
Dat werkt echt :thumbsup::thumbsup::thumbsup::grinning:
- Maha Z.
Hellaas ben ik niet tevreden. Na 1 week is mij waist trainer stuk.
- Saida G.
Ik vindt het goed alleen mijn maat is te klein maar heb die terug gestuurd