Normaal geef ik niet snel mijn feedback, maar voor fashionthings maak ik een uitzondering. Mijn bestelling kwam verpakt als een cadeautje met een cadeautje erbij, oorbelletjes, en een handgeschreven kaartje. Een service die een stapje verder gaat. Super!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amber
- Annemarie Loeffen
Super service ! Als dank ook nog n extra gift, daar was mijn dochter heel blij mee...
Hoe zou je Styledeals.nl beoordelen?
- Anoniem
Snel, goedkoop en eenvoudig te bestellen
- Mark
Leuk bedrijf en mijn horloge was leuk ingepakt helaas ga ik het retouren want mijn vriendin vond het niet leuk..!!!!
- Anoniem
Beter dan verwacht.2 keer bezorger gemist, maar uiteindelijk 3e dag wel gelukt.
- Anoniem
Snelle levering en het product ziet er precies zo uit als op de site. Ik heb zelfs nog gratis oorbellen gekregen bij mijn bestelling, wat het natuurlijk nog leuker maakt. Ik ben er erg tevreden mee.