Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2024 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Styledeals.nl heeft 417 5 ster reviews 417
Styledeals.nl heeft 103 4 ster reviews 103
Styledeals.nl heeft 9 3 ster reviews 9
Styledeals.nl heeft 2 2 ster reviews 2
Styledeals.nl heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anoniem

    Ik kon alles heel goed en duidelijk vinden op de site. Ik had een vraagje en heb jullie toen een email gestuurd, en ik had binnen no time al antwoord op mijn vraag. Heel erg tevreden!

  2. Celine

    Na eindelijk een keuze te hebben gemaakt uit de vele leuke spulletjes was ik aangenaam verrast toen het pakketje aankwam! Alsof ik een super leuk cadeautje(s) kreeg van een vriendin! Alles apart met een persoonlijk tintje ingepakt. Zeker voor iemand die gek is op cadeautjes uitpakken.

  3. Hoe zou je Styledeals.nl beoordelen?

  4. Anoniem

    Even snel een armbandje besteld als cadeautje voor een vriendin die de volgende dag jarig was.

  5. Anoniem

    Snelle levering, leuke attentie bij cadeau, mooi ingepakt en een persoonlijke note. Voor het eerst op deze wijze ontvangen. Top!

  6. Bianca

    Prima service

  7. Meijer

    Ik heb hier een horloge besteld, en teruggestuurd om te ruilen... het was wel wat onhandig dat er niet een optie was om dat echt in te vullen maar dat ik dit er gewoon zelf op moest schrijven. Ik heb het andere horloge nog niet binnen. Wel een puntje dat niet echt aan jullie ligt denk ik maar wat misschien wel handig is om te weten. Ik kwam thuis het regende (16:00) en er stond een stoel van de buren voor m'n deur met daaronder het pakketje ( in een redelijk drukke straat in Amsterdam ) gewoon open en bloot op straat ... iedereen kon het zo pakken... normaal kom ik pas rond 2200 thuis ... ik kan me niet voorstellen dat het het er dan nog zou liggen ... ik vond dit echt heel erg slordig om zo met een pakket om te gaan en zeker zo een duur pakketje.Ook een zonnebril besteld en die was top!