bedankt mensen , goed mee gedacht over de indeling + prijs ,kwaliteit is super . snelle en nette levering en goede ondersteuning . ik ben heel blij dat ik bij jullie beland ben , en raad het een ieder aan. J. Bakker
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- j. Bakker
- Jeroen
Normaliter geen fan van (grotere) interrnet aankopen, echter sinds ik zaken heb gedaan met Douchezaak ben ik overtuigd. Deskundig advies Geen 'gepush' Verstand van zaken (kwam zelf met een beter alternatief) Goede prijs/kwaliteit verhouding Communicatie verliep prima (zelf een chat gehad om 00:00 uur!!) Kortom we zijn happy
Hoe zou je Douchezaak beoordelen?
- Marinka
Snelle en correcte service en levering. scherp geprijsd en zeer klantvriendelijk. Zeker ook bereid om mee te denken als je belt met een vraag, TOP
- Theo P.
Prima product tegen een uiterst scherpe prijs en 1 dag later geleverd, top!
- Ron Zuijderwijk
Toppie, een koopje deze badkamermeubel had ik voor de helft van de prijs ivm magazijn leegverkoop. Snelle levering zoals afgesproken, en snelle antwoord op mijn vragen. goede communicatie. een echte aanrader.
- Simon
Via wat zoeken op het net naar een specifiek badkamermeubel kwam ik via marktplaats terecht bij Douchezaak te Harderwijk. Direct telefonisch contact gelegd om de details en prijs te bespreken. Het badkamermeubel was niet op voorraad en moest besteld worden. De weken erna ben ik heel goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken, regelmatig kreeg ik een belletje met een update van mijn bestelling. Vervolgens in goed overleg besproken dat ik het badkamermeubel zou komen ophalen op een zaterdag middag, dit was geen enkel probleem. De 2 aanwezige heren hebben zelfs het badkamermeubel in de auto gezet, Dus een hele goede service, ook tussentijds, na de bestelling en al helemaal de after-sales. Ik was de factuur vergeten en na 1 telefoontje had ik deze weer in de mail zitten. Top job. Goed gedaan Douchezaak Harderwijk.