Goede website duidelijk enkele dagen wachten maar komt afspraak goed na.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- R w
- Angie
Positief; de verzending was compleet Minder: De spullen waren zeer slordig ingepakt. Het was duidelijk dat het pakket al eens open was gemaakt en retour was gekomen. Gescheurd piepschuim, niet netjes. Verzending was ook iets later dan beloofd.
Hoe zou je Douchezaak beoordelen?
- Jeroen
Alle materialen zouden op voorraad zijn. Was niet het geval. Bij annulering van de order werd wel een alternatieve kraan (voor mij een onbekend merk) als vervanger aangeboden. Uiteindelijk alles geannuleerd en elders besteld waar het wel op voorraad was.
- Jeroen Verhaegen
Het product was extra beschermd bij levering door vulmiddel en extra doos rondom. Alles goed toegekomen.
- Fredrik-Otto Lautenbag
Ik moest zeer lang wachten op de verzending. De belofte die in de tussentijd per mail werd gedaan, werd niet gehaald. Slechte communicatie en trage verzending. Pakket was wel goed verpakt. Maar dat was het wacht niet waard.
- Marc
Geleverde materialen prima, maar anderhalve week wachten op bestelling zonder tussentijdse info kan echt niet. Na anderhalve week wachten zonder informatie te krijgen over de levering heb ik de klantenservice maar eens gebeld. Ik had verwacht dat ik opgelicht zou zijn, maar tot mijn verbazing en opluchting werd ik normaal te woord gestaan door de klantenservice. De bestelling werd drie dagen later geleverd. Eind goed al goed.