geen problemen gehad en het product is zoals beschreven. Ook de levering was goed. Helaas was PostNL niet zo zorgvuldig als de KameraFabriek. Volgende keer gewoon weer bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alex
- C de Groot
Snelle persoonlijke service, produkt goed en snel geleverd. Produkt was ook in de staat zoals beschreven.
Hoe zou je KameraFabriek beoordelen?
- Nathanael Hutubessy
Ik had mijn product gevonden en meteen contact genomen via mail. Ik kon het de volgende dag al ophalen. Vertrouwelijk en vriendelijk! Top service en aanrader om het hier te kopen!
- Gerard
Prima ervaringen. Product is zoals beschreven en snel geleverd.
- Floor van Hulsen
Zeer tevreden!
- Mildrid
Ik kocht de Tamron 24-70 f/2.8 voor Canon. Vooraf twijfelde ik tussen de Canon, Tamron en Sigma. Ik heb mijn twijfel voorgelegd bij Kamera Fabriek en kreeg een eerlijk en duidelijk antwoord, afgestemd op het soort fotografie dat ik wil beoefenen met deze lens.