Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
KameraFabriek heeft 149 5 ster reviews 149
KameraFabriek heeft 23 4 ster reviews 23
KameraFabriek heeft 1 3 ster reviews 1
KameraFabriek heeft 0 2 ster reviews 0
KameraFabriek heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Alexandra

    Het item was zoals omschreven in super goede conditie. De levering was zeer snel en heel erg goed verpakt!! Dubbele duim omhoog daar alleen al voor.

  2. Christiaan Spaan

    Prima te woord gestaan, what you see is what you get en geen verkooppraatjes. De lens kon ik uitgebreid testen en ik had op geen enkel moment het gevoel dat er een gladde verkoper iets aan het opdringen was. De verkoper had geen probleem met doorvragen, bv. over de herkomst van de lens. Fijne ervaring en zeker een aanbeveling waard.

  3. Hoe zou je KameraFabriek beoordelen?

  4. Remco

    Snelle en correcte levering

  5. Marc

    Via Marktplaats.nl terecht gekomen bij Kamerafabriek.nl Eerst even gekeken naar beoordelingen van dit bedrijf en hier terecht gekomen. Gezien de positieve reacties contact gezocht met Michel van Kamerafabriek.nl voor de aanschaf van een Canon 70-200 F2.8 Ik kon eventueel dezelfde dag (zaterdag) nog langskomen op kantoor om de lens te bekijken. Dit kwam mij echter niet uit en de enige andere mogelijkheid op korte termijn was zondag. Ook dat was geen probleem! Vriendelijk welkom in een klein maar heel net kantoor. Dat geeft ook een goede indruk! En dat terwijl het eigenlijk alleen een webshop is. Even zitten praten en ondertussen de lens getest. Niets teveel gezegd over het feit dat de lens niet van nieuw te onderscheiden is. Top! Marcel had voor een schijntje ook nog een bijpassend filter voor me. Helemaal goed! En dan ook nog 3 maanden garantie op alle artikelen. Kortom; Kamerafabriek.nl is echt een aanrader!

  6. Thijs

    De op de site omschreven beschadigingen waren er inderdaad, maar het viel mij erg mee gezien de prijs. De staat van het artikel en eventuele beschadigingen worden eerlijk en goed op de site vermeld. Ik woon in de buurt, en heb hem zelf opgehaald (kon ik hem meteen testen op eigen camera), dus over levertijden kan ik niets zinnigs zeggen.

  7. Bram

    Snelle reactie, goed verpakt en in goede orde snel ontvangen.