Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Loopladders.nl heeft 549 5 ster reviews 549
Loopladders.nl heeft 209 4 ster reviews 209
Loopladders.nl heeft 40 3 ster reviews 40
Loopladders.nl heeft 18 2 ster reviews 18
Loopladders.nl heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Leo Strootman

    Snelle levering en artikel is prima

  2. Valerio Klifman

    Goede service.

  3. Hoe zou je Loopladders.nl beoordelen?

  4. J.B. Vermaat

    Ik had via ideal (vooraf)betaald op de dag van bestelling. Na 4 dagen had ik itt tot de site vandaag besteld morgen in huis nog niets ontvangen. Na het weekend tel contact gezocht en gevraagd naar de stand van zaken. De mdw meldt dat het pakketje klaar stond voor verzending maar volgens het betalingssysteem was er nog niet betaald. Nadat de mdw het betaling systeem had geraadpleegd bleek dat er wel betaald was, maar het systeem het niet vrij had gegeven als zijnde nog niet betaald. Dat was de reden dat het de volgende dag niet was afgeleverd. De mdw heeft het pakketje vrij gegeven en de volgende dag is het ontvangen. De mdw ging de "storing" doorgeven. Verder werd er keurig gehandeld. Het betalingssysteem was in deze de boosdoener.

  5. Monique Huppertz

    Een paar dagen voor kerst ..topdrukte maar toch razendsnel bezorgd . Duidelijke informatie op de site en makkelijk te bestellen.

  6. Roland

    Goede en snelle service

  7. Ray

    Altijd eerst een proefdruk aanleveren en na akkoord pas drukken. Voor klant scheelt dit een langere wachttijd en voor jullie minder kosten. Mijn levering van de mondkapjes viel erg tegen (na weken wachten), logo was amper te lezen. Klantenservice wel vriendlijk en behulpzaam, maar de verzending en communicatie van verzending is erg slecht. Als oplossing kreeg ik eenmalig nieuwe met een grotere print van het logo. Inmiddels wacht ik alweer bijna 1 1/2 week op de nieuwe levering, erg jammer.