Prima, alleen het beoordeel veld niet. Heb het product pas net in huis, hoe kan ik nu al weten of het goed of uitstekend is? En de klantenservice heb ik nog geen contact mee gehad...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Folkert Boersma
- Rob Twenhaar
snel en goed
Hoe zou je Loopladders.nl beoordelen?
- Ralph Mak
Mooie aanbiedingen.
- Ron Markies
prijs goed en goede levering
- Harry Teunissen
correcte en snelle levering
- Dennis Van Diermen
Reageren op mail /chat functie. Bestelling 05-06 geplaatst en nog niks ontvangen. Mail gestuurd over status. Geen reactie. Gebeld en krijg daarna een mail van " u heeft niks ontvangen?". Gegevens wederom gemailt en geen reactie. Daarna nogmaals een mail gestuurd en geen reactie. Chat functie gedaan via de website ;geen reactie.... Kortom ;indien een klant iets besteld en betaald heeft zou het wel netjes zijn om deze in ieder geval op zijn minst een reactie te geven... Ik ben benieuwd of er ooit nog iets binnen gaat komen. Gelukkig ging het niet om een grote bestelling. Update 03-07 na de review is er contact geweest. De eerste mail werd er op gewezen dat er niet betaald was. Na een copy van mijn bank afschrift dat het dezelfde dag is betaald heeft iemand anders het in behandeling genomen. Na een excuus (gratis notitie blokken) en een toezegging van het terug storten van het bedrag heb ik de review aangepast naar 3 sterren. Update 05-07 geld is netjes terug geboekt.