Altijd goed nooit problemen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mark
- viktor
heel leuk compact winkeltje met een BERG aan keuze. zelf heb ik nog niks besteld, puur vanwege de andere beoordelingen. maar verder gewoon 5 sterren
Hoe zou je Heevis beoordelen?
- Jasper
Voor 200 euro vis besteld een maand geleden. Daarna blijft het stil. Er word niet geleverd en er word niet gereageerd op mails.
- Joost
Duurde eerst al twee weken voordat de bestelling überhaupt verzonden was. Niet eens een heads up dat er iets niet leverbaar is. Vervolgens komen er twee planten mee die niet meer voorstellen dan een hoopje pap.
- Thomas
Ik ben heel tevreden over Heevis na een kleine communicatie strubbeling is het probleem met mijn aquariumpomp heel netjes opgelost en heb ik weer een spiksplinternieuwe pomp Super!!!
- Dave Koster
Alle bestellingen wat ik heb gedaan zijn goed aangekomen. Je kunt niet altijd verwachten dat bij levende haven alles zo gaat zo als je wilt. Deze winkel is wel bereid om alles te herstellen en in goede banen wil leiden. Vandaar Heevis toppie ook al is de leversnelheid niet zo speedy met levende have maar ze leveren goed werk dat kan ik niet zeggen van iedere leverancier. Geloof mij ik heb een godsvermogen uitgegeven aan aquaria dus ik kan de leveranciers wel uit mijn hoofd tegenwoordig