3 visjes gekocht, bij thuiskomst al 1 dood, 2de paar dagen later. 3 maal naar hun gemaild 2x via hun site 1x via gewone mail en geen enkele reactie terug. Ik zou hier nooit een vis kopen!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Heidi
- Mirjam
I called literally 15 specialized shops and not one helped me out to buy a jumping spider. Almost gave up to get one as a gift for my husband…Until I called Heevis. They went the extra mile and started calling their trusted suppliers, (while I was waiting on the phone.!) And had a yes for me immediately. It took a week for the spiders to come in and I got pictures as promised. And when I drove all the way from Breda and got stuck in traffic they kept the shops open, because I came all that way. Very friendly, who does that still nowadays? They got the exact species we wanted and helped me out greatly by knowing exactly what the spider needs. Now at home he’s explored the whole terrarium and made a hammock in his new perfect home..and even had a few small crickets only 3 hours in. He’s in perfect conditions, thanks to Heevis. And especially Guy! Great help. Definitely recommend shopping here.
Hoe zou je Heevis beoordelen?
- Lianne
DURE WINKEL, ZIEKE VISSEN 2 maanvissen gekocht per stuk 15,95 en toen mijn vriend thuis kwam zag hij het meteen. Deze vissen zijn echt ziek! De een heeft wormen, toen hij me de plek aanwees kon je het super duidelijk zien. Is ook nog een gevaarlijke parasiet die al mijn andere vissen kan besmetten !!! Meteen uit de bak gehaald, ik hoop nog op tijd. DIT HAD NOOIT VERKOCHT MOGEN WORDEN. De andere vis zijn voorste vinnen bijna helemaal eraf.
- Linda van Bekhoven
Ik kwam al als klein kind in de winkel voor vissen. Nu ik zelf een gezin heb nog altijd,maar voor reptielen. Fijne overzichtelijke webshop,als iets onverhoopt niet op voorraad is dan laten ze het je weten en lossen ze het goed op. Ik ben zeer tevreden!
- J.P
Heb er cichliden besteld en die zijn echt super goed binnen gekomen! Netjes verpakt en ze zien er mooier uit dan op de foto. Echt super snel geleverd ook! Echt prijs kwaliteit verhouding! Een aanrader!
- danny
garnalen besteld waren peper duur kreeg wat anders dan vermeld verzending duurde 3 weeken ruim