Wat een top service! Op plaatprinten had ik een bestelling gedaan voor 4 bedrukte forex platen. Een aantal dagen na mijn bestelling werd ik gebeld omdat de kwaliteit van de bestanden niet goed genoeg was. Ze vroegen of ik de bestanden los op kon sturen, zodat ze de platen (zonder extra kosten!) voor mij konden ontwerpen. Vandaag zijn ze geleverd (twee dagen voor de geschatte leverdatum) en het resultaat is fantastisch! Hier ga ik zeker nog een keer bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sander
- Jeannette Geerligs
Perfect! Platen met eigen foto voor in de keuken besteld. Goede communicatie en en advies, korte lijnen. Werkt erg fijn. Zorg en belangstelling voor de levering en resultaat! Volgende keer dus weer bestellen bij plaatprinten!
Hoe zou je Plaatprinten.nl beoordelen?
- Marianne van der Zee
Vandaag mijn bestelling van 4 stuks afbeeldingen (Sticker op plaat - Dibond) ontvangen in formaat 50x75 cm. Echt super tevreden het ziet er heel mooi uit. Prachtig zoals het verpakt is ook ter voorkoming van schade. Een extra compliment voor de ontzettend voorkomende en vriendelijke hulp van de medewerkers van Plaatprinten.nl. Het uploaden ging niet helemaal zoals gewenst in mijn geval maar alles wordt opgelost. Plaatprinten.nl is wat mij betreft echt een aanrader !!!
- Yi He
Erg tevreden met het resultaat. Ziet er goed uit! Woensdagavond laat bestelt en dinsdagochtend gekregen met express levering. Mochten er dingen niet duidelijk zijn dan bellen ze je gewoon op om het te vragen.
- R. van Kuijk
Geweldig blij met het resultaat. Van het Rijksmuseum had ik een foto bestand aangeleverd gekregen en na wat heen en weer gebel en overleg met Coen van Plaatprinten.nl is daar een fantastisch fotopanel uit gekomen. Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf bij een ieder aanraden. Bedankt!
- Sandra Kuijpers
Als professioneel fotograaf hecht ik veel waarde aan de manier waarop mijn werk gepresenteerd wordt. Mijn eerste bestelling was niet goed maar dat is zeer keurig opgelost door een nieuwe te sturen. De volgende bestelling komt er al weer aan.