Everything about the order was very good. It came on time, packaging was great, and the cake was exactly like in the photo. My dog was happy to eat it.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pallavi Das
- Guy Hautemann
Goede klantenservice en de hond was weer blij met ze taart 🎉☺️ nogmaals dank!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- R.S
Zoals altijd helemaal top, de hond heeft lekker gesmuld. Dit is de 3de jaar dat ik de taart hier bestel goed en snel geleverd.
- Monique Valoes
Mijn hond heeft heerlijk zitten smullen van zijn eerste verjaardagstaart. Mooie taart van natuurlijke ingrediënten. Super fijn.
- LH
Grote vegetarische hondentaart!
- Kara De Schepper
Helemaal blij! Mijn Bordercollie heeft er 4 dagen van gesmuld. Dankjewel ook voor de zorgvuldige levering.