Cupcakes besteld voor mijn hond, zien er ontzettend leuk uit. Wat ik wel echt minder vindt is dat de ingrediënten die vermeld worden op de website niet kloppen met de ingrediënten op de verpakking. Havermeel, banaan, honing, pindakaas, volle melkpoeder klinkt veel beter / gezonder dan zonnebloemolie, glucosestroop & tarwemeel. Dan had ik het niet gekocht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara
- Simone
Snelle levering. Onze hond was er heel blij mee, heeft het in 1 keer opgesmuld, voor haar verjaardag.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Ron Hulskemper
tevreden
- alischa kinsabil
De taart was echt mooi en men meisje heeft er echt van genoten echt een aanrader
- Angelique Ploeger
Wel te vroeg. Maar heb de taart gelijk in de vriezer gedaan. En 1 dag voor zijn verjaardag eruit gehaald. Zodat het optijd ontdooid was voor zijn verjaardag.
- Kirsten Verschaeren
Snel geleverd. Mooi verpakt. Mooi gemaakt. Enkel lagen er 2 cupcakes niet recht,maar dat ligt aan de koerierdienst