Niks dan goeds over het contact met Doggi.nl Helaas heeft de taart en voor onze hond bijna een week over gedaan om geleverd te worden. De taart was hierdoor te laat op zijn verjaardag en niet meer eetbaar. Helaas kan Doggi.nl niks doen aan de bezorging die niet goed ging, maar we zijn perfect te woord gestaan door Doggi.nl en hebben ons geld terug gehad. Onze hond daar hebben we op zijn verjaardag maar n extra lekker botje voor gekocht. Mocht hij de 15 halen gaan we weer proberen een taart voor hem te bestellen. De taart zag er in ieder geval erg leuk uit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wen Moor
- Kim Oosterbaan
Helemaal top!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Manou van Wijk
Was heel leuk en mijn hondje heeft er van genoten!
- Graziella Zschalig
Super kwaliteit en Lola vindt het lekker
- Esmeralda Louwes
Vorig jaar een prachtige taart besteld voor mijn jarige Lovie en dit jaar mocht ik er weer eentje bestellen voor haar vijftiende verjaardag!! En natuurlijk de mooie ballonen met hondenpootjes voor een extra feestelijke touch. Alles keurig voor elkaar en mijn hond vond de taart heerlijk! Hopelijk tot volgend jaar🍀
- A. Visee
Mooi taartje, hij wilde 'm alleen niet meer opeten op dag 2.