Doen wat ze beloven. En onze Buddy had echt heerlijk genoten van zijn verjaardag taart met ballonnen en een kaarsje. Alles keurig op tijd bezorgd. Geweldig
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja van Meegen
- Jeroen
Goede en vriendelijke service! King vond de taart heerlijk!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Jessica
Alles is vers gebakken en ziet er super uit. Het belangrijkste is dan mijn hond het heerlijk vind.Alles word optijd geleverd. Dus wil je je hond verrassen met iets lekkers dan zou ik zeker bestellen bij doggi.nl
- Kim van der weij
De producten zijn vers en uitstekend, ook zeer netjes geleverd en op tijd.
- Joelle
Mooie overzichtelijke webshop. Leuk afgebeeld. Alles op maat van je dier. De levertijden zijn een pluspunt
- Serina
Ze hebben een keer wat anders voor dieren