Besteld via de mail, Zoals het bestelde bij mij aankwam was het een onvoldoende, Alles door elkaar, leek wel of ze met de doos gegooid hadden, en de toppings op de cupcakes was zacht en uitgelopen, behalve de cakes met de pootafdruk, die waren wel goed.. Hierover contact gehad en voorstel gehad tot een oplossing te komen. Je krijgt gasten en het moet worden opgelost dan is de afstand te groot. De andere cupcakes waren zodanig dat ik de gebruikte cups niet van de cupcakes op een normale manier kon losmaken. Het bestelde hart voor mijn hond Bep was ruim klein voor de bijna 20 euro, hoewel de afmetingen bekend waren. De honden hebben wel gesmuld van het hart en de koekjes die 100% lekker waren, volgens ons Bep.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- F Vugts
- Linda
Mn honden zijn er dol op. Uitstekende service en levering op tijd!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Tamara curre
Uitstekend de service en super leuk de taart en diva en lady vonden hem super lekker!
- Lara
Mijn hond Max werd 1 jaar en dat moet gevierd worden. Het worteltaartje werd keurig op tijd geleverd, mooi verpakt, erg verzorgd. Super! En smikkelen maar, Max wist niet wat hem overkwam, al dat lekkers :)
- Yvette van Zutphen
Altijd super goede kwaliteit en ziet er altijd top uit... hondjes smullen en wij dus ook blij. Ik zal nog heel vaak gaan bestellen hierzo! Top service ook.
- Rob D uit Utrecht
Dit baasje had voor de verjaardagen van 2 van mijn 3 kieskeurige franse bulldogjes zowel een taart als cupcakes besteld bij Versehondenkoekjes.nl. Prima communicatie, stipte levering en goede informatievoorziening. DJ, Faya en Kiki hebben gesmuld dus de kwaliteit was ook top. Een dikke 10 wat mij betreft !!!