Heel leuk taartje, en onze maltipoo vond het heerlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Raquel Lentjes
- Vera
Aanpassing op reactie: Hahahahahaha zo'n makkelijk antwoord om het er maar op te gooien dat ik lieg. Mensen, denk goed na voor je besteld! Het ziet er allemaal prachtig mooi uit, maar in werkelijkheid valt het resultaat vies tegen en als je dan gaat klagen, omdat je er ook wel meer dan genoeg voor betaald, krijg je een grote bek en lieg je vervolgens. Ik zou even door googlen als ik jullie was! Zonde van je geld!!!! Mijn lieve hondje is 1 januari jarig en dit moet groots gevierd worden. Daarom wilde ik speciaal voor hem een taart. Maar als ik hiernaar ging zoeken, was het nog best een lastige datum, aangezien veel tussen kerst en oud en nieuw dicht is. Ik had doggi.nl daarom gemaild om het mogelijk was. Ja, dit was mogelijk, ze ging de taart meteen maken zodat die op tijd binnen zou zijn. Deze is nu 23 december gemaakt en verstuurd en heb ik de 27e ontvangen. De taart is dus ook al die tijd uit de koeling geweest. Komt de taart aan, ik heb een blauwe taart besteld, is de taart half roze. Op de website is de taart geheel blauw. Ik mail dus dat ik niet blij ben met de taart, krijg ik alleen maar een grote waffel dat ik maar dankbaar moet zijn dat ze de taart nog voor mij wilde maken, en dat de bodem al klaar was en deze daarom roze is, maar ook dat ze uren met de taart bezig is geweest. terwijl de bodem al klaar was, dussss klopt allemaal niet echt. Ik vraag mij nu ook echt af of de bodem überhaupt nog wel goed is of wellicht al bedorven. Dusss heb ik nu veel te veel betaald voor een genderneutrale taart waar ik absoluut niet blij mee ben. Met een taart die haar 20 minuten heeft gekost en ik veel te veel voor heb betaald. En dan krijg je nog een grote bek ook als je laat weten dat je niet blij bent.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Noah Strijker
Nu al een paar jaar fototaarten besteld en altijd goed. De honden vinden ze lekker, alleen voor de kleinere honden moet het wel goed klein gesneden worden.
- Hp Geerders
Taart was al.over de datum
- AMS van den Berg
Geweldige service, de honden vonden de taartjes heerlijk zoals altijd, volgend jaar weer bot taart, nu had ik 2 fototaarten en zagen er ook perfect uit ben meer dan zeer tevreden, zeker voor herhaling vatbaar
- Anja Bos
Super leuke, mooie en feestelijke taart liefdevol gemaakt voor de verjaardag van mijn hond Charo, echt een aanrader die haar verjaardag compleet maakte! Klantvriendelijkheid, fijne uitleg en advies op mijn vragen en prima verzending. Charo vond de taart heel erg lekker en heeft er naar hartenlust van gesmuld samen met een hondje dat op verjaarsvisite kwam.