Top product. Aldo was blij🐶
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gabor Varga
- Janine Branten
Mijn pup heeft er van genoten een mooie taart en lekker volgens mijn hond haha echt leuk om voor de verjaardag te doen van je hond.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- M.M
Prachtige honden taarten en Woofins. De service is altijd perfect.
- Nele Jeunen
De prijs en de service zijn uitstekend zelfs als je eigenlijk niet kon bestellen en het lukte via de site toch werd ik geholpen waarvoor enorme dank !
- Tonnie Royon-Voermans
Super service. En de hondentaart was precies zoals op de website. En myn hondje heeft er echt van genoten😊
- Roxanne Gerritsen
Elke keer weer enthousiaste reacties van de hondjes!