Update 10-04-20: De sneeuwkettingen zijn door DPD verzonden maar nooit aan mij geleverd. Handtekening niet van mij. Kan bedrijf niets aan doen maar ben wel van hen afhankelijk in de afwikkeling. Na twee maanden is er nog niets met mijn klacht gebeurd. Pas na aandringen eindelijk gisteren weer contact gehad. Klacht zou nog bij DPD liggen maar bij navraag weten zij niets. Sneeuwkettingen heeft nu gisteren netjes toegezegd mijn aankoopbedrag terug te zullen storten. Hoop voor hen dat DPD haar verantwoordelijkheid neemt en Sneeuwkettingen schadeloos stelt. Ik zie mijn aankoopbedrag tegemoet. Mijn positieve review was gebaseerd op de website en ondersteuning in het bestelproces. Duidelijke website met goede telefonische advies ondersteuning indien gewenst.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michiel Kalff
- Mike Korst
Goede service: informatie via chatten in de avond en ook telefonisch. Deskundig en gericht advies op maat. Snelle bezorging
Hoe zou je Sneeuwkettingen4u beoordelen?
- Rober le Pair
Goed advies, weten waar ze over praten.
- Sander van Lieshout
Snelle levering, juiste product
- Art Dekker
Snelle levering
- P Rosendal
Netjes geleverd volgens afspraak.