Snelle levering en goeie kwaliteit en verpakking Mooie doosjes erbij en de klantenservice is echt TOP,ik kan het aanraden om bij hun te bestellen als je mooie sieraden wil!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Iwan Tremour
- Richard van der Heide
Prima ervaring. Ik zou er zo weer bestellen.
Hoe zou je FokkoJuweliers.nl / SurinaamseJuwelier.nl beoordelen?
- Johanna
Er is niks negatiefs dat ik kan bedenken over Fokko Juweliers. Het bestelproces is duidelijk en ziet er goed uit. De communicatie per mail (orderbevestiging en verzendbevestiging) worden direct na de bestelling en verzending gestuurd. De levering is conform afspraak en de bestelling is goed verzorgd ingepakt in een leuk sieradendoosje voor maar €0.79. Sieraad ziet er degelijk uit en natuurlijk de prijs is stukken lager dan bij de juwelier hier bij mij in het dorp. Kortom: Een positieve ervaring bij deze online juwelier.
- Jessica Nanne
Goede ervaring. Snelle levering. Goede tegemoetkomingen. Alleen was de ring een beetje beschadigd... Maar dat boeit ff niet. Heb helemaal gereisd van Rotterdam naar Groningen. Vond het wel goed. Goede hulp en service.
- Corne
Mooi horloge gekocht helemaal top naar een goede week was hij bij mij thuis. MAAR TOEN!!! Na twee weken merkte ik dat de seconde wijzer het niet goed liep ik gebeld en het horloge opgestuurd naar fokko. Na veel bellen en app's het horloge NAAR 6 WEKEN het horloge pas terug (wel met een nieuw uurwerk). Dan was er nog steeds het probleem van een teveel betaald bedrag dat is uiteindelijk NA TWEE MAANDEN EN VEEL BELLEN EN APP'S terug gestort en het beloofde certificaat lag deze zelfde dag pas in de bus. Al met al als alles goed gaat geen probleem maar als er iets mis gaat heb je een probleem.
- Chanine
Ik ben erg tevreden over de service en kwaliteit van de producten! De website is goed en overzichtelijk, ik zal hier zeker vaker wat bestellen!! In 1 woord top !! :)