Ik ben zeker niet te spreken over deze online juwelier uit Groningen. Eén keer een foutje, dat kan. Twee fouten is slordig, maar drie..? Wilde mijn bestelde ketting aangetekend geleverd krijgen. Normaal krijg je daarvoor een Track n Trace code. Helaas werkte mijn code niet. Drie dagen later gebeld naar Post.nl; pakje was niet aangeleverd. Naar Fokko juweliers gebeld. Werd bevestigd dat ik voor de optie Aangetekend had betaald, en dat het pakje onderweg was. Volgende dag lag het pakje - met een postzegel van Euro 2,95 - in mijn bus. Nada Aangetekend verzonden. Bleek ook dat de ketting 7cm te kort was. Maar er liep nog een bestelling mee van een ring. Al voelde ik dat het niet klopte met Fokko, toch bleef ik goedgelovig. Maar na twee weken was mijn geduld opgeraakt en diende ik via Paypal een geschil tussen de verkoper en mezelf in. Kreeg onprofessionele mailtjes van - waarschijnlijk fictieve - medewerkers van het bedrijf. Toch bleef ik van mening dat deze website eerlijk zaken wilde doen en daarom mijn zorgen gedeeld per telefoon met Fokko; Toen werd een compensatie van Euro 20,- aan oorbellen aangeboden. Na opnieuw twee weken belde ik opnieuw in bij Fokko. Want de beloofde datum van verzending was niet nagekomen. De verkoper was zelf niet op het kantoor (een kantoor met openingstijden van 17.00 uur t/m 22.00 uur?) en zou dezelfde avond contact met me opnemen. Het antwoord kreeg per mail: Als we de ring niet kunnen leveren, dan krijgt u het betaalde bedrag terug gestort. Volgende dag - precies een maand later - per whatsapp een foto van een ring met de omschrijving "Klaar!" Maar dit zei me niks. Pas als ik daadwerkelijk dit sieraad zou vasthouden, dan pas is het Klaar. Natuurlijk de volgende morgen - klokslag half acht - de We Hebben Het Verzonden mailbericht. Nou, ik wacht al meer dan een maand erop en ben tientallen Euro's achteruit met Fokko!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- V. Wijnstein
- Jack Hermans
Bestelling geretourneerd omdat het niet mijn smaak was. Terugbetaling duurde 8 werkdagen na het versturen van mijn retour. Dit vind ik best lang. Horloge had wel een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alleen jammer van de kleur!
Hoe zou je FokkoJuweliers.nl / SurinaamseJuwelier.nl beoordelen?
- Martin H
Ik heb nu 2 keer een bestelling gedaan bij Fokko Juweliers en ik ben uitermate tevreden. Eenvoudige website. Telefonisch bereikbaar voor vragen en vriendelijk geholpen. Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Ik zal hier zeker weer wat bestellen en zal het anderen ook aanraden.
- melly
Ik ben zeer tevreden over de service en de levertijd. Ik zal in de toekomst vaker bij Fokko Juweliers bestellen.
- Frank
Allereerst liep de website vast, vervolgens krijg ik het verkeerde geleverd. Als blijkt dat het geleverde goedkoper is dan het bestelde artikel, moet ik toch het bedrag van het in eerste instantie bestelde artikel betalen. Mooi sieraad, dat wel, maar dit was eens maar nooit meer Fokko.
- Thanh Punt
Bij Fokko hebben we zonder stress onze trouwringen laten maken. Wij hebben een top ervaring gehad bij Fokko juweliers. Thanh Punt