Super lekkere en leuke attentie om te versturen, het contact wat ik had met een vraag verliep echt heel prettig en correct
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ing
- Wilma
Levering was prima en brownies erg lekker Leuk cadeautje over de post
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Denise Pinto
Lekkere brownies ontvangen. Ga zo door.
- Martha
Snelle bezorging, ontzettend lekkere brownies en een super cadeautje om te versturen!
- Monica
de ontvangers hebben er van Genoten!
- Petra
super leuk om te sturen en altijd op tijd geleverd, en heerlijk!!